Bestuur

Catelijne WierengaCatelijne van der Hoeven (1968) - Secretaris / vice-voorzitter
Nadat zij jarenlang als jeugdarts werkte, is Catelijne sinds enige jaren stafarts bij de GGD Gooi en Vechtstreek. Als jeugdarts was zij verbonden aan scholen en heeft veel kinderen gezien en begeleid die een ouder of broertje/zusje verloren hadden of waarvan de ouders gescheiden waren of van plan waren om te gaan scheiden. In beide gevallen vaak heel ingrijpend en traumatisch voor de kinderen in kwestie. Vandaar dat Catelijne zich graag wil inzetten voor Stichting Jonge Helden die deze kinderen en tieners preventieve begeleiding en steun biedt.

Ad VekenAd Veken (1963) - Penningmeester
Ad werkt bij Deloitte in Amsterdam op de afdeling Transaction Services. Hij is registeraccountant en zijn werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van due diligence onderzoeken (boekenonderzoek) bij fusies en overnames. Hij is blij dat hij zijn steentje kan bijdragen aan het belangrijke werk dat Stichting Jonge Helden doet. Om die reden staat hij Stichting Jonge Helden graag met raad en daad bij op financieel gebied.

Tanja DikTanja Dik (1968) - Algemeen bestuurslid
Is sinds 1999 werkzaam bij Joop van den Ende Theaterproducties als Directeur Theaters Nederland. Zij is verantwoordelijk voor het Fortis Circustheater, Beatrix Theater en de Amsterdam Convention Factory. Zij maakt deel uit van het bestuur van de Koninklijke Montessori School. Daarnaast studeert zij momenteel deeltijd Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Het goede werk dat Stichting Jonge Helden voor kinderen en jongeren doet, wil Tanja graag ondersteunen.