Michiel van der ZalmMichiel van der Zalm (1968) - Voorzitter
Van oorsprong jurist, maar heeft inmiddels ook op diverse andere gebieden werkervaring opgedaan. Zo heeft hij bij uitzendgigant Randstad gewerkt en bij een klein multimediabedrijf als uitgever van kinderboeken en tijdschriften. Momenteel werkt Michiel als freelancer op het gebied van fondsenwerving en marketing. Als kind van gescheiden ouders ondersteunt Michiel de doelstellingen van Stichting Jonge Helden volledig en hij onderschrijft de noodzaak van goede begeleiding van kinderen bij scheiding of verlies.

Catelijne WierengaCatelijne van der Hoeven (1968) - Secretaris / vice-voorzitter
Nadat zij jarenlang als jeugdarts werkte, is Catelijne sinds enige jaren stafarts bij de GGD Gooi en Vechtstreek. Als jeugdarts was zij verbonden aan scholen en heeft veel kinderen gezien en begeleid die een ouder of broertje/zusje verloren hadden of waarvan de ouders gescheiden waren of van plan waren om te gaan scheiden. In beide gevallen vaak heel ingrijpend en traumatisch voor de kinderen in kwestie. Vandaar dat Catelijne zich graag wil inzetten voor Stichting Jonge Helden die deze kinderen en tieners preventieve begeleiding en steun biedt.

Ad VekenAd Veken (1963) - Penningmeester
Ad werkt bij Deloitte in Amsterdam op de afdeling Transaction Services. Hij is registeraccountant en zijn werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van due diligence onderzoeken (boekenonderzoek) bij fusies en overnames. Hij is blij dat hij zijn steentje kan bijdragen aan het belangrijke werk dat Stichting Jonge Helden doet. Om die reden staat hij Stichting Jonge Helden graag met raad en daad bij op financieel gebied.

Tanja DikTanja Dik (1968) - Algemeen bestuurslid
Is sinds 1999 werkzaam bij Joop van den Ende Theaterproducties als Directeur Theaters Nederland. Zij is verantwoordelijk voor het Fortis Circustheater, Beatrix Theater en de Amsterdam Convention Factory. Zij maakt deel uit van het bestuur van de Koninklijke Montessori School. Daarnaast studeert zij momenteel deeltijd Psychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Het goede werk dat Stichting Jonge Helden voor kinderen en jongeren doet, wil Tanja graag ondersteunen.

Els ZoeteEls Zoete (1966) - Algemeen bestuurslid
Na een studie HBO-J, werkte Els enige jaren in de jeugdhulpverlening. Door de behoefte aan doelmatiger werken, switchte ze naar de zakelijke dienstverlening. Ze heeft onder andere als manager in de uitzendbranche en als organisator in de evenementenbranche gewerkt. Om meer maatschappelijke waarde aan haar werk toe te voegen en omdat ze graag met kinderen werkt, stapte Els als zij-instromer over naar het onderwijs. Daar ervaart zij dagelijks dat kinderen die goed in hun vel zitten, beter presteren. Daarom wil Els graag haar steentje bijdragen aan Stichting Jonge Helden.