Bedankt Jantiene, welkom Paula!

NIEUWSNieuws archiefBedankt Jantiene, welkom Paula!

Augustus 2014

Bedankt Jantiene, welkom Paula!

Na meer dan 4 succesvolle jaren heeft Stichting Jonge Helden afscheid genomen van Jantiene Möhle als coördinator Scholenprojecten. Jantiene heeft met haar ervaringen de organisatie van de Scholenprojecten in zeer professionele banen geleid. We zijn haar daar erg dankbaar voor. Ook voor haar energieke inzet, eerst als betaalde kracht, maar ook als vrijwilliger. Jantiene gaat nu haar droom om doventolk te worden verwezenlijken. Wij wensen haar veel plezier en succes.

De lege plek die Jantiene achterlaat wordt nu opgevuld door Paula Huizing. Via haar eigen school hoorde Paula van het bestaan van de Stichting Jonge Helden. "Dit mooie doel, om kinderen te helpen bij het omgaan met verlies, heeft me erg geïntrigeerd. Ook heb ik me altijd al erg geïnteresseerd in psychologie en met deze functie kan ik een nuttige en waardevolle bijdrage leveren aan de ontwikkeling van kinderen die in hun jonge jaren moeilijke tijden meemaken."

Paula heeft een commerciële HBO opleiding en is in eerste instantie in de internationale handel werkzaam geweest, maar ook binnen verschillende functies op projectbasis. Na haar eerste dochter heeft Paula in de jaren daarop zich als vrijwilliger ingezet voor verschillende verenigingen en organisaties. Wij heten Paula van harte welkom.