Kom in actie voor Jonge Helden

Wij zijn heel erg blij met iedereen die in actie wil komen om Jonge Helden te steunen.

Door in een bepaalde periode zoveel mogelijk gebruikte mobiele telefoons te verzamelen. In uw buurt, op school of binnen uw organisatie. Stichting Jonge Helden ontvangt hier geld voor. Voor meer informatie en ondersteuning bij het opzetten van zo'n inzamelactie, kunt u mailen naar info@stichtingjongehelden.nl

Natuurlijk kunt u ook zelf (als particulier of organisatie) een actie, feest of initiatief te bedenken. Heel graag zelfs! We willen dan natuurlijk alles doen om u/je te ondersteunen bij uw initiatief. Neem gerust contact op voor overleg via saskia@stichtingjongehelden.nl

Voorbeelden
Hieronder vindt u een aantal voorbeelden van initiatieven die in het verleden zijn bedacht en uitgevoerd voor Jonge Helden.

Schilderijen
Kunstenares Martine Feenstra maakt schilderijen voor kinderen. Van elk verkocht schilderij gaat 25 euro naar Jonge Helden.

Heldenboek
Vincent Voorduin en Frank Verwees verzamelden heldenverhalen van bekende en onbekende Nederlanders: www.heldenboek.nl. Stichting Jonge Helden krijgt een deel van de opbrengst.

Een donatie in plaats van kerstkaarten
Grafisch ontwerpbureau Dutch designs with lemon  stuurde in december 2011 in plaats van kerstkaarten, de volgende mailing naar hun klanten:

Ik-en-Emma
Een filmproject van Alphonso Steverink en Alex van Binsbergen  vanuit de minor ‘Digitale Media Productie’ (DMP) aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Met behulp van veel enthouasiaste en talentvolle jonge mensen en sponsors, maakten zij een prachtige film. Met een feestelijke premiere in de schouwburg van Arnhem in juni 2011. Stichting Jonge Helden was het goede doel dat zij kozen voor hun project :Ik en emma

Een kook-workshop
Ladies Circle Voorschoten-Leidschendam organiseerde een geweldige kookworkshop voor een grote groep mensen. De opbrengst van de toegangskaarten en de loterij stelden de ladies beschikbaar voor Jonge Helden Scholenprojecten.

Een groot feest
De ladies circles Het Gooi en Kennemerland organiseerden in 2010 beiden een fantastisch feest. De gehele opbrengst was voor Jonge Helden.
Een Gold Party in 2013 georganiseerd door de Ronde tafel Amstelveen, waarbij het grootste deel van de opbrengst voor Jonge Helden is! Daarmee kunnen we projecten doen op Amstelveense scholen.